2013. július 1., hétfő

Bourjois Rose Thé teszt

A Bourjois egy francia szépségápolási márka, mely most ünnepli a 15. születésnapját. A cég leginkább a kis kerek pirosítóiról híres, melyek közül a mai napon egyet bemutatok.



A Bourjois egy ideje boldogítja a francia nőket, viszont Magyarországon még csak pár éve van jelen, és nem olyan látványos volt a megjelenése mint az Essence-nek vagy az OPI-nak. Többször legyeskedtem már a márka állványa körül -ami önmagában is üdítő látvány a többi drogériás márkához képest- de a termékek ára miatt nem szántam rá magam a vásárlásra. Viszont nem mehettem el amellett, hogy a krémmánia toplistáján előkelő helyet foglal el a Little Round Pot-uk (166 vélemény mellett 4,5 fölötti átlag!). Így mikor volt rá pénzügyi lehetőségem, beszereztem egyet.

A választottam a Rose Thé árnyalat lett, ami egy sötét, fáradt rózsaszín apró pirosas (!) csillámokkal.
Bevallom, ez egy impulzusvásárlás volt, nem néztem utána, hogy nekem milyen árnyalat állna jól, csak a Douglasban swatcholtam néhány árnyalatot, és ez tetszett meg. 


A csomagolása masszív, mágnesesen zár, minőségi hatást kelt. Nagyon ötletes, hogy egy apró ecsetet is csomagolt a márka, ami igen csak durva szálú, de szükség esetén megfelel a termék felvitelére. A ház tetejében egy kis tükör is helyett kapott, amivel sokat nem ér az ember, maximum ellenőrizni lehet az eredményt. De megnyugtató a tudat, hogy ha nagyon kell, ott van... 

Sajnos a vakuval készült kép nem annyira adja vissza a termék színét,
így marad az eredeti fényviszonyok mellett készült kép

Elvileg a pirosító textúrája kemény, de a Rose Thé nem az. Ennek oka valószínűleg az, hogy hermetikusan zárt a doboz, és kevés a csillám a termékben (a csillámos termékek mindig keményebbek). Könnyen fel tudtam venni a saját ecsettel, és a Catrice pirosítóecsetemmel is. Utóbbival sokkal szebben fel lehet vinni, és el lehet dolgozni a terméket, így egyelőre elég hálás párt alkotnak a pirosítóval. Az illatáról sem szabad megfeledkezni, elég erős, édes-púderes, sokáig érződik. Nem fog mindenki rajongani érte. 


Önmagában és eldolgozva, nagyon nézve látszódik egy-egy piros csillám
Kicsit féltem otthon, mikor megláttam a természetes fényben, mivel a Rose Thé egyértelműen egy szaténos fáradt pirosas rózsaszín, ami nem éppen az én színem. Szerencsére már az eldolgozásnál is látható, hogy gyönyörűen beledolgozható a bőrbe, abszolút nem hivalkodó. A csillámok alig látszódnak, de nem is hiányolom őket. A tartósságáról még csak óvatosan merek nyilatkozni, közepesen tartósnak mondanám, de pár hét használat után visszatérek erre a kérdésre. 

A színek: A márka francia honlapján 20 féle árnyalatot találtam, de a magyar polcokon maximum 10-12 lehet. A sötétebb bőrűek számára ha természetes színt keresnek, a Rose Thé mellett az enyhén narancsosabb Rose Ambre lehet jó választás, a bátrabbaknak pedig a csillámos Sienne vagy Ambre d'Or.

Összességében megszerettem ezt a pirosítót, és egyre inkább értem az azt övező hypeot. Annak pedig különösen örülök, hogy a sötétebb bőrűek is találnak igazi rózsás pírt maguknak, nem csak a hófehérkék.

Az ára 3100 Ft volt a Douglasban, de különböző internetes boltokban olcsóbban lehet hozzájutni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése