2012. október 4., csütörtök

Amit gondolkodás nélkül újravennék... - Smink

Igen, újravenném, nem ajánlanám, mert ez egy szűkebb kör. Ide csak azok kerülhetnek be, amik ár-érték arányban nagyon jól teljesítenek, és tényleg napi szinten használom őket.

Szem:
Essence Zselés Szemhéjtus: A krémmánián még a Bobbi Brown szemhéjtussal is összehasonlították, ami szerintem igen meggyőző érv. Ára: 900 Ft.
Sleek Paletták: Azt hiszem, nem kell bemutatni őket senkinek. Brutálisan pigmentáltak, az én nagyon zsíros bőrömön is jól működnek alap nélkül is. A Storm pedig tökéletes hétköznapi, szemhangsúlyos sminkek készítésére. Ára: Kb. 2500 Ft.
Avon Supershock Szempillaspirál: Szoktam próbálni mást is, de eddig ez a spirál vált be a legjobban, nem irritál, még az én hangsúlyos pilláimat is még jobban kimeli. Nem pereg. Ára: akciósan kb 1100 Ft.
Alverde szem körüli korrektor por: Sajnos már nem forgalmazzák. Az én zsíros bőrömre tökéletes választás. Önmagában is szépen fed, így megspórolom azt, hogy krémekkel-folyékony korrektorokkal rontsam a szemem alatti bőr állapotát.

Ajak:
Rimmel Lasting Finish és LF Kate Moss: Pár hete vettem 1-1-et, és eddig a legkedvesebb rúzsaim. Szépen fednek, tartósak, többféle árnyalatban kaphatóak (a Kate Moss kollekció egy külön csoda, az egészet megvenném). Áruk: akciósan kb 1000-1100 Ft.
Yves Rocher Karitévajas ajakápoló: Már nem tudom hányadikat használom már, egyszerűen egy csoda! Eddig semelyik ajakápoló nem tudott ennyire hidratálni... A véres-cserepes ajkaimat is egy este alatt rendbe rakja. Cserébe az ára teljesen baráti, 690 Ft teljes áron.

Arc:
Essence Pure Mineral Powder Make-Up: Sajnos ezt sem árulják már. Mivel nem vagyok pattanásos, és a bőröm állapota is jó, nem használok napi szinten alapozót. De nyáron elég zsíros a bőröm, így kell valami, és ez a por-alapozó (???) tökéletes. Szép egyenletes a fedése, kevés is elég, de tény, hogy nagyobb bőrhibákra ez nem elég. Az árát nem tudom, én anno 300 Ft-ért vettem.
+1 tipp nyárra: Lavozon sensitiv napkrém sensitiv SPF 25: Nyáron használtam magában, vagy az alapozó alá fényvédőként. Szerintem 50x jobb ötlet, mint a faktoros alapozók, mivel azok 1-2 rétegben kevés fényvédőt tartalmaznak, viszont több rétegben már elég maszkhatásúak és ki tudja mennyire fognak illeni az aktuális bőrszínhez. Viszont ezzel a krémmel megvan a lehetőség arra, hogy az alapozó hozzáadásával szabályozhassuk az árnyalatot. Ára: kb 1000 Ft volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése