2013. július 15., hétfő

Catrice Made To Stay Szemhéjfesték teszt



A nyári szortimentfrissítés (és akciózás) örömére újabb Catrice teszt jön, most a Made To Stay Hosszan Tartó Szemhéjfestékek lesznek terítéken.



Azt hiszem ideje jeleznem, hogy nem a Catrice forgalmazója semmilyen módon nem finanszíroz. Egyszerűen csak szeretem a márka termékeit, mert ár-érték arányban nagyon jók, és könnyen beszerezhetőek. 

 A Made To Stay Szemhéjkrémek már több másfél éve forgalomban vannak, de nem okoztak akkora hypeot, mint a Maybelline Colour Tattoo-i, így kevésbé ismertek utóbbiakhoz képest. Én még a megjelenésükkor vettem meg a Metall Of Honor (050) árnyalatot, majd később egy leárazáskor a Star Was Here (030) is a birtokomba került. Most kicsit általánosan szólnék a termékről, utána az árnyalatok külön elemzése következik.

Metall Of Honor- sajnos vaku nélkül
A szemhéjfesték egy masszív üveg tégelyben érkezik, a kupakján a matrica az aktuális árnyalathoz hasonló színű, és látható rajta az árnyalat száma is. Alul a szám mellett a fantázianév is szerepel. Az üveg nyaka nem olyan széles, mint a Colour Tattooké, vagy a Paint Potoké, épp ezért kicsit macerás kinyerni egy idő után az anyagot belőle. Lehet ecsettel is belenyúlni, de én ujjal szoktam, mert az ujjbegyeim melegsége kicsit megolvasztja a terméket, így könnyebb eloszlatni a szemhéjamon. (Aki hozzám hasonlóan az utóbbi módszer mellett dönt, ne felejtse el, hogy csakis tiszta kézzel nyúljon bele...). A a felvitt krém szépen eldolgozható ujjal is, de akár ecsettel is. 1-2 perc alatt "szárad", az után nem nagyon moccan meg. A tartóssága egész jó, átlagos tavaszi napon kb. 6-8 órát kibír, nyáron kevesebbet. Nem mondom, hogy hőségálló, de egész jól bírja a meleget, és nem kezd el gusztustalanul mindenfelé folyni. Szerintem önmagában is nagyon jól hasznosítható a termék, de alapként is gyakran szoktam használni. Az ára 1099 Ft, ezért 5 g terméket kapunk, ami évekig elég. (A fenti képen látható Metall Of Honor egy év rendszeres használat után néz ki így, talán az 1/5-ét használhattam el eddig.)

Az árnyalatokról: Ha jól tudom, most 5-6 árnyalat lehet forgalomban, mindegyik közös tulajdonsága, hogy metálos árnyalatú, némelyikben csillámot is találhatunk. Sajnos szerintem ez a legnagyobb hátránya a Made To Stay-nek, ugyanis nem sokan szeretik a fényes alapot, mert nem lehet akármit fölé tenni. Vannak élénkebb színek (Copper&Gabbana - réz), de kevésbé feltűnőek is (Mauvie Star -taupe). Szintén fájó hiány, hogy nincs igazán natúr árnyalat... 

Star Was Here - tégelyben, vaku nélkül


Star Was Here (030): Metál sötétszürke, ezüst csillámokkal. Sokkal könnyebben olvad, mint a barna árnyalat, feltűnőbbek a csillámok. Inkább sötét, füstös sminkhez ideális.

Metall Of Honor (050): Metál sötétbarna, apró sötét arany csillámokkal. Kicsit keményebb az állaga, mint a sötétszürke társának, kevésbé feltűnőek a csillámok, sokkal természetesebb hatású összességében. Hasonlít a Maybelline On and On Bronzeához, de annál sötétebb, hidegebb barna. A hozzám hasonlóan sötét, sárgás tónusú bőrű lányoknak szerintem a Metall Of Honor jobban áll.

Star Was Here és Metall Of Honour - vaku nélkül

A termékek előnye, hogy alapként is jól használhatóak. Szemléltetésként hasonló árnyalatú szemhéjpúdereket vittem fel magukban, és a Made To Stayekre. 

Balról jobbra: csillámos fekete önmagában, Star Was Here + csillámos fekete, Metall Of Honor + szaténos középbarna. középbarna önmagában
Látszik, hogy mennyivel intenzívebb lehet egy szemhéjpúder és megfelelő alappal. Persze én hasonló színekkel próbáltam, mert nyuszi vagyok, a de bátrabbak nyugodtan játszhatnak a színekkel...

Összességében szerintem egy nagyon jó termék. Teljes áron is jó vétel, de néhány árnyalat a nyári szortimentfrissítés részeként 699 Ft-ért lesz kapható a Müllerben és Rossmannban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése