2013. július 2., kedd

Catrice leárazás + Inensif Eye eyeshadow és Ebelin ecset teszt


A mai napon éppen kóboroltam a Corvin Müllerben, mikor meglepődve láttam, hogy a Catrice állványon már megjelentek az akciós, 699 Ft-os jelzések. Azt hittem, később fog csak indulni, hiszen 2 napja olvastam más blogokon. Örültem a szerencsémnek, hogy szinte első lehetek, de a jókedvem rövid időn belül elszállt, mikor megláttam a termékeket...


Lelkesen emeltem le az aranycsillámos fekete szemhéjtust, mikor észrevettem, hogy a papírja (amit a Rossmannban nagy körültekintéssel az üveg és kupak közé tesznek, épp azért hogy ne nyitogassa az ember) bele volt csavarva a kupak alá. Kinyitva pedig láttam, hogy belemásztak. Csodás. Levettem a másik tust, abba csak spontán belemásztak. A Made to Stay-eket már óvatosan nézegettem, persze azok sem voltak érintetlenek...

A "rövid" közjáték után végre kiszemeltem pár termékeket: az Intensif Eye zöld - Have you seen Alice? fantázianevű - baked szemhéjpúderét, a Skin Finish kompakt púderét Warm Beige színben. és az Illuminating Base-t. Az essence bázisáról olvastam korábban, hogy sokan highlighterként használják, szerintem a catrice bázis ugyanolyan jó erre a feladatra! Szaténos rózsaszín fényt ad, néhány igen apró csillámmal. Végül nem vettem meg, mert soha életemben nem fogyna el a tubus, amilyen gyakran én highlightert használok...
A Skin Finishen még vacillálok, de a Have you seen Alice hazajött velem.


vaku nélkül


vakuval

Az Intensif Eye szemhéjárnyalói a Mac Mineralize-hoz hasonlóan több színből állnak össze, amik a pan-ban még márványosan különválnak egymástól, de feltéve már általában csak egy árnyalatot láthatunk. Ebben az esetben a sötétzöld színt, szürkés fénnyel, és csillámokkal. Az állaga sokkal selymesebb, mint a barna (Charlie's Chocolate Factory),  az ujjamat végighúzva rajta nagyon pigemntáltnak tűnt, de swatcholva már látszódott, hogy a való életben ehhez alap kell.

Itt még nagyon jól néz ki (vakuval)


2 húzással készült a kép, látszik hogy elfér alá egy alap

A tartósságáról még nem tudok pontosan nyilatkozni, de a barna társa rajtam alappal 6 órát simán bír, ami jó teljesítmény. Összességében jó vételnek tartom, különleges színt kap a vásárló 700 Ft-ért.


Ebelin professional korrektor és szemhéjpúder ecset - igen közelről


A teszt másik szereplője az Ebelin professzionális szemhéj és korrektor ecsete. Már az első képen is látszik, hogy ez az ecset nem szimpla drogériás ecset: elegáns, kézbe áll, és a szálai sem állnak százfelé. Nekem a Real Techniques ecseteket juttatja eszembe. Az ecset feje nagy és lapos, a szálak puhák. 



Szépen felveszi a festéket, de a mérete miatt nem lehet vele olyan precízen dolgozni. Korrektor felvitelére viszont nagyon jó, én a szemem alá fogom bevetni. A dm-ben vettem, kb. 700 Ft-ért, ennyi pénzt biztosan megért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése