2013. július 15., hétfő

A Catrice leárazás margójára - Colour Infusion Ajakfilc teszt



A Catrice a nyári szortimentfrissítés részeként meg fog válni néhány termékétől, többek között ezektől az ajakfilcektől is. Úgy gondoltam, csinálok egy tesztet, remélem segít az állvány előtt eldönteni, hogy kell-e ez a termék vagy sem. (A tovább után folytatom.)


A Catrice Colour Infusion filcek körülbelül másfél éve jelentek meg, abban az időben, amikor még ezek számítottak trendinek (Akkor még csak az Astornak volt ilyen terméke, később szinte minden márkánál megjelent.). Korábban nem voltam oda a rendes rúzsokért, viszont szerettem volna olyan terméket, ami színezi az ajkam. Szempont volt a választásnál az is, hogy nem ordítson az ajkaimról 2 km-ről, hogy festett, és ne is tűnjön el az első étkezésnél. Így döntöttem a Catrice filcei mellett.

felülről lefelé: Don't Call Me Princess, Meet Mrs. Rosevelt, Red & The City


5 színből lehet választani, nekem 3 árnyalat van meg: 030 - Meet Mrs Rosevelt, 040 - Don't Call Me Princess és 050 - Red & The City. A filc megjelenése minőségi, kemény műanyag "háza" van, amin ezüst felirattal olvasható a termék neve. Minden filc alján ott a pontos árnyalat neve egyébként, ha a ház alapján nem lenne egyértelmű (nem mindig az).

Jumbo filc fej - kicsit borzas, de ugyanolyan könnyű vele dolgozni, mint egy éve

A filc fej tényleg olyan mint egy vastag filctoll, ami furcsa elsőre, de megszokható, főleg mert így könnyű precíz munkát végezni. A vékony filcszálak a fej végén nekem 1 év után kicsit "borzasodtak", viszont ez nem befolyásolt semmit. A termék illata elég mű, rágógumi-fogkrém illatú és ízű is, én nem vagyok oda érte, de megszokható, A használata nagyon egyszerű: tiszta (nem zsíros, ajakbalzsamozott!) ajkakra viszem fel, ha kell igazítom, és kész is. Ha nem lenne elég hidratált az ajkam, akkor utána egy pici balzsamot teszek óvatosan főlé. Az eredmény tényleg természetes, össze sem lehet hasonlítani egy színezett balzsammal... A tartóssága közepes, önmagában 6-8 órát bír, de ivással-evéssel ez maximum 3 óra. Mielőtt rátérnék egyenként az árnyalatokra, fontos megjegyeznem, hogy érdemes fejjel lefelé tárolni a terméket, mert így mindig kapunk festéket, és kevésbé szárad ki a filc.




Meet Mrs Rosevelt: Barnás rózsaszínes árnyalat, inkább a sötétebb bőrűeknek áll jól (szerintem). Eldolgozva elég természetes az eredmény. Mivel kicsit elüt a természetes ajakárnyalattól, ezért jobban kell figyelni a szélekre.


Don't Call me Princess: Univerzális sötétebb rózsaszín árnyalat, ami a legtöbb embernek közel áll az eredeti ajak színéhez. Nagyon természetes az eredményt lehet vele elérni, bátortalanoknak vagy annak, aki még nem próbálta ezt a terméket, ezt ajánlanám elsőként.


Red & The City: Meglepő módon nem vörös, inkább meggyes bogyószín. Elég erőteljes, el lehet dolgozni úgy, hogy ne legyen feltűnő, de sok munkát igényel. Én belefutottam abba a hibába anno, hogy megvettem ezt az árnyalatot, mert azt hittem, hogy nem elég pigmentált a többi szín. Nekem kicsit sok, de aki szereti a feltűnő ajkakat, annak tetszeni fog.

A három szín együtt, összehasonlításképpen:
napfényben balról jobbra: Don't Call me Princess, Meet Mrs. Rosevelt, Red & The City

árnyékban, vaku nélkül balról jobbra: Don't Call me Princess, Meet Mrs. Rosevelt, Red & The City
Ne tévesszen meg senkit a swatch, élőben nagyon nagy a színkülönbség a termékek között!

Összességében nem világmegváltó termék, de azok szeretni fogják, akik kicsit erősíteni szeretnének a természetes ajakszínükön. A leárazás alatt most 699 Ft-ért kapható a Müllerben, ha jól tudom nemsokára a Rossmannban is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése