2012. április 4., szerda

Egy szappan, ami mindenre jó

Nem hittem soha a csodaszerekben... Szerettem ragaszkodni a bevált gyógyszerekhez, vitaminokhoz. Viszont november óta van egy elég makacs betegségem. A dekoltázsomon a szőrtüszőim begyulladtak, és nem akartak elmúlni. Használtam 2 féle antibiotikumot, kamillás oldatot, solutio antiseborrhoica-t, jódos szappant... Ez ment 3 hónapig. Gondolom nem kell nagyon kifejteni, mennyire idegesítő napi 2x a koliban kimenni és egy színes szappannal lemosni magam, és aztán valami mással bekenni a területet, megvárni míg beszárad. Nem beszélve arról, hogy ha mentem valahova, vinni kellett mindent. Idegileg is kikészültem, főleg a bőrgyógyász reakciója miatt ("lehet alkati kérdés" most komolyan, 23 évig nem volt ott SOHA semmi, épp most lesz?") és amiatt hogy valami betegség lehet mögötte, aminek a kivizsgálása igencsak lassan halad. A legutolsó csepp a pohárban a legutolsó javaslat volt: Lubex emulzió, amit mikor elkezdett számlázni a patikus, majdnem hátraestem... 2300 Ft... Szerintem eddig már legalább 5000 Ft-ot ott hagytam a semmiért, úgy voltam vele, hogy ezt már nem vállalom be.

Egy ismerősöm már korábban említett egy szappant. Neki is volt hasonló problémája, és elmondása szerint egy körömvirágos szappanra elmúlt a  "kiütés". Teljes elkeseredésemben gondoltam miért ne próbálnám ki, végső soron csak 1000 Ft a szappan, még mindig olcsóbb, mint a többi. Szerencsém is volt, mert a boltban éppen szépséghiba miatt 500 Ft-ért jutottam hozzá.
Már kb 2 használat után szabályosan leszáradtak a gyulladt pöttyök. A környezetemben mindenki szerint ezzel a legszebb eddig a bőröm. Elvileg elég napi 1x szappannal megmosni a területet, sajnos nekem még mindig 2x kell. De nem kell utána mást használni, és nem néznek rád hülyén a koliban (a szappan kicsit átlagosabb, mint a jódos lemosó), és nem is fog össze semmit... Azt hiszem, ha ezután csak ezt kell használni, akkor sem fogok kétségbe esni, az ára pedig elfogadható. Sőt, ennyiért egy csodaszer.

Magáról a szappanról: a Mammutban vettem, az Olivia nevű boltban. ( http://oliviaszappan.hu/index.php?page=koeroemvirag ) Kellemes friss illatú, ami használat után is érződik, de engem ez nem igazán zavar, szerintem parfüm meg tuti gond nélkül elnyomja... A linkelt képhez képet a valóságban narancssárga, kifejezetten jól habzó szappan. Elég hamar fogy, de nem meglepő, most már tusfürdő helyett használom, mert úgy érzem, minden területre jó.

FONTOS! Ez nem reklám, szimplán csak ha valakinek hasonló baja van, talán ez segít...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése