2012. január 24., kedd

Természetes testápoló otthon

Régebben olvastam egy blogon az olcsó szépségápolási szerekről és a kakaóvajról. Nekem nincs sok problémám a bőrömmel, se allergiám, de két szobatársnőmnek is volt anno egyszerre. Mellettük elgondolkodtam, hogy mennyi allergénnel vagyunk körülvéve, és milyen veszélyes mindenféle dolgokat egymással kevergetni. Szóval adott volt a kakaóvaj, mint ötlet. Naturkozmetikum, de a gyógyszertári verzió granulátum vagy por, azt meg magában elég nehéz értelmesen használni, és az illata is kicsit furcsa, nem mindenki szereti.

Ezért vettem egy formát (jégkockaforma tökéletes erre), beleszórtam a kakaóvajat. Tettem hozzá őrölt fahéjat és gyömbért. Feltettem a radiátorra melegedni. Mikor felolvadt, levettem, és lassan hűtöttem teljes dermedésig. Az eredmény: kézmelegre olvadó testápoló, ami ajándékba is tökéletes, nem utolsó sorban praktikus: szilárd formában szállítható, könnyen adagolható, teljesen természetes, kellemes illatú. Én karácsonyra szántam, de természetesen más fűszerekkel az illata is változtatható. Remélem hasznos volt az ötlet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése