2012. január 24., kedd

Lush Coalface teszt

Kicsit félek az ilyen agyonhypeolt arcápolóktól, mert eddig nekem szinte mindegyik nagy csalódás volt. Főleg, hogy az ember egy-egy új termék tesztelésekor nem kevés pénzt ad ki olyasmire, amit potenciálisan nem használ többet, ha nem jó… (ugye ismerjük a majd egyszer jó lesz valamikor valamire felkiáltással polcon hagyott, és soha többet nem használt flakonok történetét…?) Szóval nehezen vettem rá magam, igyekeztem is kis mennyiséget venni.
A termék első ránézésre is nagyon szimpatikus. Nagyon praktikusnak tartom a szappan kiszerelést, de itt aztán még inkább kijön annak minden előnye (elég egy papírdarabba csomagolni szárazon, és meglepően könnyen akármilyen méretűre vágható) Egyedül a csillámot nem igazán értem a tetején. A szénnek nincs ilyen színe, és vágva sem látszik… Állagra érdekes: mintha elolvadna már víz nélkül is az ember kezében, bevizezve viszont éppen nem akar olvadni.
A lényeg: nagyon kellemes, mert van egy kis radírozó hatása, és úgy néz ki tőle az ember, mintha éppen a kéményből pattant volna ki. A hatása hasonló először, mint bármelyik másik zsíros arcra használható szernek: matt, bár az orrom még így is kicsit fényes maradt, de rájöttem már hogy az én bőröm sosem lesz normális típusú semmivel. Az igazi előnye később mutatkozik: ezt a hatást órákon keresztül tartja. Na ez már döfi! A másik nagy előnye, hogy nem indul meg a reflexes zsírtermelés, mint más szereknél.
Végeredményben jó vételnek tartom, bár nem tudom milyen hamar fog elfogyni.

update: nagyon gyorsan fogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése